tiistai 3. joulukuuta 2013

Joulukuun kolmas

Tänään kesken kuvien ottamisen loppui akku kamerasta, toki nyt illasta, kun piti vielä ruveta purkamaan niitä koneelle... Juu, mulla on sellainen tosi vanha järkkäri, jossa ei ole sellaista pientä korttia, jolla sais kuvat nopeesti koneelle. ;) Siinä menee aina aikaa hiukan enempi... Nyt täytyi sitten laittaa tämmöinen viime vuoden lumikuva... Tämän päivän kalenteriyllätysten kuvat ovat siis vielä koneella ja laitan ne tänne luultavasti huomenna.
Tänään on puuhasteltu, tai ainakin oon kovasti yrittänyt. ;) Lapset kyllä keksii kaikkea kivaa pikku juttua, kun mä yritän johonkin keskittyä... Mutta sain mä sentään puoliksi valmiin kranssin värkättyä, yhdet säärystimet päättelyä vaille valmiiksi sekä kahvi-vanilja saippuoita ja kaksi pientä ontelokuitukoria. Sellofaaniinkin sain kääräistyä melkein kaikki. Pienet kahvi-vanilja saippuat vielä odottavat kääreitään, kun mietin, että josko laittaisin ne pieneen sellofaani pussiin. Olisivat ehkä kauniimman näköiset siellä. Enään siis puuttuu kranssin viimeistely ja toisen kranssin tekeminen, kolme tulitikkutaloa meinaan tehdä (niitä ei ole vielä aloitettukaan) ja vanhempien myytävien perkaaminen, että mitä otan mukaan. Kyllä mä kaikki vielä valmiiksi saan ennen lauantaita. :)
Huomenna meillä onkin sitten neidin koulun joulukonsertti. On tosi kiva sinne mennäkin!! Ihana päästä kuuntelemaan vähän joululauluja. Ja kantelekin mukaan otetaan, kun sillä yhden laulun neiti soittaa.
Näin sitä ollaan taas yhtä päivää lähempänä jouluaattoa. Toljanteri vaikuttaa muuten hauskalta. ;) Meillä sitä katsellaan aina koko porukan voimin.
Oikein ihanaa kolmannen päivän ilta-yötä ja kauniita unia jokaiselle!! <3

4 kommenttia:

  1. Hirmu ahkerahan sie oot ollu!! :)
    Meillä myös katotaan Toljanteria yhteistuumin: "hei älkää vielä alottako, oottakaa äitiä!" :D (katotaan aina tuolta areenasta)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! <3
      Kyllä se Toljanteri vaan uppoo ihan kaikenikäisiin. :D Tänään juuri mieheni huuteli keittiöstä, että älkää vielä aloittako, mä tuun ihan just. Mutta hauskahan sitä on porukalla katella!!

      Poista
  2. Monenlaista olet ehtinyt puuhastella. Olipa mukava lukea, että jollain muullakin on joskus teknisiä ongelmia. :D Minulla on kyllä muutaman vuoden vanha digikamera, mutta virta on usein vähissä, asetukset miten sattuun ja ei oikein tiedä millä säädöllä ottaisin, että saisin paremman kuvan. Järkkäristä haaveilen... ;)

    Mukavaa joulunodotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän nämä tästä vielä valmistuu.... ;) Päiviä on vielä kaksi käytettävissä tai oikeastaan yksi kokonainen. Mutta kyllä ne kaikki vielä valmiiksi asti saadaan.
      Joo, kyllä vaan!! :D :D Mä oon niin toooosi näppärä näiden teknisten härveleiden kanssa... Mutta onneksi nyt taas pelaa. Meidän kameralla tulee liian keltaisia monista kuvista, joten joku säätö siellä on ihan pielessä. Vaan kun keksis, että mikä... Kyllä mä vielä joskus opin. ;)

      Poista