tiistai 18. syyskuuta 2012

Party Lite kutsut




Ihanan tunnelmalliset kutsut takana!! :) On mukavaa kutsua ystäviä iltaa viettämään!! Ja eilen oli niin tosi synkkä ilma, että ihanan piristävä ilta takana. En ole muutamaan vuoteen pitänyt kynttiläkutsuja ja nyt halusin sitten pitää, kun yksi ystäväni aloitti konsulttina. Ihania uutuuksia oli tullut valikoimaan. GloLite kynttilät oli ihan mun suosikkeja ja mikä parasta, niistä löytyi myös tuoksuton versio!! :) Mä en pysty meillä tuoksukynttilöitä ollenkaan polttamaan, kun itselläni ne ottaa henkeen ja astmaatikoille ei tee kauheen hyvää myöskään (enkä halua edes kokeilla;)). Ja tuikkivia oli myös tuoksuttomina useaa eri väriä. Viime kerralla ollessani kutsuilla niitä oli ainoastaan kolmea väriä. Voi kuinka olin niin onnellinen tästä tiedosta!!! :) Muutama tuikkiva paketti sitten tulikin tilattua... ;) Ihanat emännän etuudetkin mä sain. Kyllä nyt kelpaa poltella kynttilöitä iltojen pimetessä!! <3

Tunnelmallista tiistaita!! <3

8 kommenttia:

  1. Oi että! Ihanaa tunnelmaa. Mä en myöskään voi poltella tuoksukynttilöitä, kun oikeasti tavallisetki käy henkeen (mut niistä en silti luovu ;)

    VastaaPoista
  2. Mä kans oon tuota miettinyt, että onkohan ne tavallisetkaan meidän yhdelle astmaatikolle kovin hyvä juttu... Mutta oon kans niitä poltellu. Kynttilät tuo niin tosi ihanan tunnelman illan pimeyteen. Vaikka meidän vanhin toteskin, että kynttiläthän kuuluu jouluun... ;D Sanoin vaan, että ei ne kyllä ihan pelkästään jouluun kuulu. Tulee hänelle tietty se joulu niin kovasti mieleen niistä. Ja odottavan aika on pitkä..... ;)

    VastaaPoista
  3. Kutsuja on kyllä kiva pitää, varsinkin syksyisin :) Itsekin olen ajatellut pitää Partylitet lähempänä joulua, kun niin moni on jo kysellytkin niitä :) Kiva kuulla, että tuoksuttomiakin on useissa väreissä myytävänä. Itsekään en monestakaan tuoksusta välitä, mieluummin ostan tuoksuttomia!

    VastaaPoista
  4. Oli kyllä niin mukava pitää! :) Mä niin oon tykännyt niistä tuoksuttomista ja kun nyt sai niin montaa eri väriä, niin mahtavaa! :D Nyt sitten vaan odottelen tilausta innoissani.

    VastaaPoista
  5. Partylite kynttilät on ihania..
    Varmasti ollut mukavat kutsut!

    VastaaPoista
  6. Tykkään kyllä kans noista kynttilöistä! :) Joskus on ihan mukavaa kutsua ystäviä kyläileen ja viettää naisten kesken iltaa. Niitäkään ei kovin tiheessä ole! ;)

    VastaaPoista
  7. Mullakin oli just parisen viikkoa sitten itselle jo perinteeksi muodostuneet joka syksyiset kynttiläkutsut. Nyt innolla jo ootan omaa emännn lahjaani...ihunaa!

    VastaaPoista
  8. Kynttiläkutsut on kyllä mukavia!! :) On mukavaa koota ystäviä yhteen ja viettää ihana ilta. Mä sain kans ihanan emännänlahjan valkattua itselleni. Katotaan koska meidän paketti saapuu!! :)

    VastaaPoista