keskiviikko 13. syyskuuta 2017

Villasukkia



















Osittainen villasukkasato, osa on jo lähtenyt omistajilleen. Opettelin hiihtolomalla kirjoneulesukkia tekemään ja kyllä se vaan vei niin mennessään. ;) En ole siihen mennessä edes viitsinyt yrittää mitään tehdä, kun oon luullut olevan kovinkin vaikeeta ja hankalaa. Onneksi mä nyt uskaltauduin kokeilemaan ja sainkin heti lomalla yhden sukan aikaan. Voi sitä riemua, kun mä hoksasin, että minäkin osaan!! :D ;D Kyllä sen jälkeen on useammat Anelmaiset tehtynä, samoin Jonsukkia. Kun saan kaikki joululahjasukat tehtyä, niin sen jälkeen mulla on jo tuossa odottamassa kaksi uutta mallia. Niistä mä nautin sitten ihan rauhassa. Kunhan vaan saan vielä nuo kaikki pääteltyä... ;) Villasukkien kutominen on kyllä niin ihanan rentouttavaa puuhaa. <3 Muutama ystäväni on jo kysellyt, että tekisinkö heille sukat. Lupasin, että jouluna sellaiset voisi löytyä paketeista. ;)

Oikein ihania syyspäiviä kaikille!! <3

12 kommenttia:

  1. Voi miten kauniita sukkia olet tehtaillut. Olet taitava <3

    VastaaPoista
  2. Ompa kyllä paljon villasukkia. Minä aloitin kutomaan itelleni säärystimiä, niin ei sitten yötöistä tullessa palkasella palelisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säärystimet on kyllä aivan ihana keksintö!! Mä tykkään laittaa välillä villasukkien päällekin säärystimet, niin lämmittää mukavasti. :D

      Poista
  3. Upeita sukkia! Ystävät varmasti ilahtuvat lämmittävästä lahjasta :) Tykkään itsekin neuloa, mutta kirjoneuleita olen aina pitänyt liian hankalina. Ehkä pitäisi uskaltautua koittamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3
      Muutama ystävä toivoo aina villasukkia joululahjaksi, niin on mukavaa heitä muistaa toivelahjalla.
      Niin mäkin ajattelin, että kirjoneulesukat on todella vaikeita, enkä sitten edes viitsinyt kokeilla. Kunnes viime hiihtolomalla sitten aloitin Anelmaisilla ja huomasin, että ei tämä niin vaikeaa olekaan, ettei sitä osaisi. Tokihan haastetta niissäkin löytyy vaikka kuinka paljon, mutta suosittelen lämpimästi kokeilemaan. <3 Niihin voi toki jäädä koukkuun. ;)

      Poista
  4. Ihania sukkia, oletpa ollut ahkera! Neulominen on kyllä rentouttavaa puuhaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!! <3 Mä niin tykkään kutomisesta. Juuri on tekeillä viimeiset joululahjasukat. Sen jälkeen meinaan kokeilla uusia sukkamalleja. Yhtiin odottaa langatkin jo. ;)

      Poista
  5. Oi miten paljon kauniita sukkia! Ihanaa syksyä sinulle myös. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Mia!! <3 Syksy on hurahtanut ihan ohi... Onneksi edes nyt joulun aikaan ehtii edes vähän päivitellä. :)

      Poista
  6. Ihania sukkia. Mistähän löytyisi tuo sydänsukkamalli vai onko ihan oma suunnittelema?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! <3
      Sukkamalli ei ole oma keksimäni, vaan Facebookissa on sellainen ryhmä, kun Villasukkarakkautta- ohjeet Jonsukkiin. Sukkamalli on siis Jonsukka. Ryhmästä löytyy myös pitkät Jonsukat, tumput jne. Malli on todella helppo ja kiva tehdä. Ihastuin siihen niin paljon, että oon näitä tehnyt jo tosi monet. :D

      Poista