keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Joulukuun yhdeksäs päivä


Tässä pakollinen joka jouluinen päivitys. <3 Voi että mä niin tykkään näistä vanhoista joulumainoksista. Ne on niin ihania!! Sokoksen jouluvideossa on niin ihana tuo musiikki. Oon sitä kuunnellut paljon youtubestakin. Mutta onhan se ihan eri juttu, kun siitä on tämä mainos tehty. :)


Osuuspankin joulumainos on mun mielestä kaikista ihanin mainos, mitä oon ikinä nähnyt!! <3 Eipä tästä sen enempää. <3


Tämäkin on kyllä aika kiva mainos. Lapset ihastuivat kovasti, kun näitä tässä katselin ja selailin. Tän mainoksen muistankin, kun tuli, mutta vuotta en muista.

https://www.youtube.com/watch?v=yf9ST9a1APQ

Tuon linkin takaa löytyy Saarioisten yksi joulumainos, en saanut muulla tavalla sitä tähän laitettua.


Finnairin joulumainoksen löysin myös. En ollut koskaan aiemmin nähnytkään. Ihan kivan oloinen oli tämäkin mainos. :)


Toinenkin Saarioisten mainos tähän loppuun vielä. :)

Onko teillä muilla joku lemppari joulumainos?

Mukavaa joulukuun yhdeksättä päivää!! <3

6 kommenttia:

  1. Voi, olipa kiva, kun laitoit näitä mainospaloja tänne! Tuo Sokoksen mainos on kyllä niin nostalginen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olepa hyvä!! :) Kyllä näitä vanhoja mainoksia oli ihana katsella ja ihailla. Itse niin näistä tykkään. <3 Sokoksen mainos on kyllä ihana ja tuo musiikki on niin kaunis.

      Poista
  2. Mä tykkään ekasta ja sitten Jaffa mainoksesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kyllä ihanat!! <3 Sokoksen mainoksen musiikista mä tykkään ite ihan tosi paljon. Jaffa mainoksen löysin jonkun fb päivityksestä. Mutta kyllä se ihan tutulta tuntui, kun näin. :)

      Poista
  3. Toi OP:n mainos on ihana! Myös Pirkan uusin joulumainos sulatti mun sydämen (missä musiikkina Kasmirin Hankoon-biisi pianolla soitettuna). <3 https://www.youtube.com/watch?v=MSrxY3A8zaY

    VastaaPoista
  4. Oon samaa mieltä, että OP:n mainos on ihana!! <3 Kiitos linkistä!! Kävin kurkkaamassa ja oli kyllä todella kaunis ja tunnelmallinen mainos. Ihanaa, kun löytyy uusia joulumainoksia lisää. Kiitos sinulle ja mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista