perjantai 13. joulukuuta 2013

Joulukuun kolmastoista

Kuva poimittu netistä

Mä oon tykännyt facebookissa Pikku kakkosen sivuista. Ja siellä on nyt kerrottu, että tänä vuonna joulupäivänä, tapaninpäivänä ja 27. päivä tulee koosteita erivuosien joulukalentereista. Vaapukkalan joulukalenteri oli mulle aika outo, en muista, että sitä olisin ihan kauheesti seurannut, vuosi näyttää olleen 1987. Tuon yhden pätkän sitä tuossa katsoin, niin vaikutti ihan hauskalta. :)

Vaapukkalan joulukalenteri

Histamiini on varmasti tosi monelle ihan tuttu!! :) Niin minullekin!! Siitä tulee myös jonain päivänä kooste. Meillä on itsellä jonkun vuoden joulukalenteri, juurikin tuo, minkä kuvan tuohon laitoin. Mitä nyt on kaupasta saanut ostettua. Histamiinia on joka päivä tullutkin lasten kanssa katsottua.

Histamiini

Yhden linkin vielä tähän laitoin. Kylli-tädin joulukalenteri. Tämänkin mä muistan tosi hyvin!! Kyllä joku vaan osaa niin hienosti maalata, ei voi kun ihailla. Mä oon ite siinä niin huono, niin on ihanaa katsella sellaisen maalaamista, kun joku osaa. Ihana kertomus kissoista!! :)

Kylli-tädin joulukalenteri

Muistaako joku muu näitä joulukalentereita?

Oikein mukavaa perjantai päivää!! <3

P.s. Tässä tämän aamun joulusukan paketit:

Neidille suklaarusinoita ja nuorimmalle salmiakkia

6 kommenttia:

  1. Histamiinin muistaa varmasti kaikki :) Se on niin omaa luokkaansa, ehkä maailman jouluisin joulukalenteri! Kyllä mä Vaapukkalankin muistan, en vain innostunut seuraamaan sitä.

    Kun oli ihan taapero, joskus 70-luvulla, joulukalenterissa oli päätähtenä puhuva matkalaukku. Se oli silloin lempparini. Saas nähdä muistellaanko sitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä!! :) Histamiinin tosiaan kaikki muistaa. Juuri äsken tuossa Histamiinin tämän päivän luukku kurkattiin. Se voi olla, että itse oon kans ollut sen ikäinen, että tuo Vaapukkala ei ole oikein iskenyt...

      Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo puhuva matkalaukku!! :) Itse en muista tuollaistakaan... Mä en nyt ihan tarkkaan muista, että mitä kalentereita sieltä tulee. Mutta netissä oli jo jouluaaton ja joulunajan tv-ohjelma.

      Poista
  2. Minä muistan kyllä Vaapukkalan ja posti neiti Olgan, vaan eipä mikään voita vanhaa kunnon Histamiinia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Histamiini on kyllä aivan ihana!! <3 Tuota Vaapukkalaa täytyy jouluna katsoa, josko se muistuisi mieleen. ;) Sellainen hämärä muistikuva, että veljeni olisi sitä katsellut.

      Poista
  3. Ihana Histamiini, tuo on niin jäänyt lämpimänä mieleen. Kesällä ostin tuon Histamiini-dvd:n itselleni ja katselen sitä aina välillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä!! :) Se on kyllä ihana!! Meillä on joka päivä katseltu yksi jakso ja pidetty sitä ihan joulukalenterina, lapsetkin on malttanut. ;)

      Poista