tiistai 15. lokakuuta 2013

SNY:n lokakuun taikapallo (magic yarn ball)




Näin ihana yllätys löytyi tänään meidän postilaatikosta!!! <3 Lämmin kiitos SNY:ni!!!
Pallon sisältä löytyi 4 Muumi-tikkaria, Muumipeikko avaimenperä (näkyy vaan tosi huonosti tässä kuvassa), salmiakkia ja aivan ihana rannekoru!!! <3 Ihastuin tuohon rannekoruun tosi paljon. On juuri minun tyylinen. Nyt mulla on koru, jota mä voin käyttää joulujuhlissakin. Kiitos!!!
Sain myös toisen kerän Miami lankaa, kauniita servettejä, ohjeen rannustimiin ja huippu työkalun eli mitan, josta mä nään, että minkä kokoisia mun puikot on!! Tämmöistä mä olen aina katsellut kaupasta, mutta en ole koskaan kuitenkaan ostanut. Paketti oli siis aivan ihana!! <3
Oikein ihanaa tiistaita ihan jokaiselle!! <3

10 kommenttia:

  1. Kaunis rannekoru, niin hempeän värinen. Taikapallo oli kuin Hiiri :).

    VastaaPoista
  2. Hauska kananmunan mallinen taikapallo :) T:Sny62

    VastaaPoista
  3. Onpa herttainen, suloinen ja tyylikäs Taikapallo!

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla, että rannekoru osui tyyliisi :-) Vähän otin riskin sen kanssa, mutta ajttelin että se on kuitenkin melko neutraali ja sopii monen kanssa.

    Mittaliisan kanssa mulla on kyllä ihan sama juttu, eli en omista sellaista ja tarvisin sitä kuitenkin usein ja silti en vain ikinä kaupassa saa ostetuksi sitä. Aina ajattelen, että "en mä sitä nyt oikeasti niin paljon tarvi" ja kotona sitten harmittaa :-D

    SNY35

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on ihan mulle juuri sopiva!! <3 Iso kiitos siitä!! Jouluna on kivaa, kun saa vähän jotain kimalletta itsellekin laittaa. Meidän neiti kun niin usein ne kaikki vie. ;)

      Se tuli kyllä tarpeeseen!! :D Mä oon kans sitä niin monta kertaa kaupassa ihaillut, mutta en ole kuitenkaan ostaneeksi tullut. Nyt mulla sellainen on!! Eikä tosiaan tartte arpoo siellä kaupan hyllyjen välissä, että ostanko vai en.

      Mukavaa lokakuista keskiviikko iltaa sinulle!!

      Poista
  5. Ihana taikapallo, kuin pääsiäismuna! Mitkä on rannustimet? Ai niinkuin säärystimet, mutta ranteisiin? Ekan kerran kuulen ton sanan.
    - Susanna maalta -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kaunis!! :)
      Rannustimet ovat siis kuin säärystimet, mutta tulee ranteeseen. En mäkään ole aiemmin näihin törmännyt, mutta tuo ohje vaikutti tosi kivalta, eikä ollenkaan vaikeelta. Meinaan yrittää näitä aloittaa tuossa pikapuoliin, katsotaan kuinka käy. Mun ranteille tuollaiset olis juuri passelit. Mun ranteet kun palelee tosi herkästi ja rupeevat särkemään. Tämä ohje siis tehtävien juttujen listalla!! :)

      Poista