keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Joululahjoja

Tämmöisen kasan olen saanut joululahjoiksi jo kudottua (päättelemistä vaille ovat kyllä nuo kolme ylintä vielä)!! :) Alimmainen on kaulaliina, jonka luultavasti jätän ihan itselleni, lanka oli niin tosi hauska. Mutta kolme lahjaa on tässä ja muutamia villasukkiakin on valmistunut. Aikaisempina vuosina en ole saanut kesäisin oikein mitään aikaiseksi, mutta nyt oon ollut koko aika kutimet kädessä. Ja on kyllä niin tosi kivaa puuhaa!! :)
Myös lapsille olen löytänyt dvd leffoja ja ostin koko perheelle yhteiseksi joululahjaksi Frendit-sarjan kaikki tuotantokaudet!! Tää on ollut mun oma haaveeni jo kauan aikaa, kun niin monta levyä on niistä nykyisistä tuotantokausista hävinnyt ja osan lapset ehtivät pienempänä tuhoamaan. Vanhin tässä joku kerta sanoikin, että olis kiva saada niitä Frendejä. Nyt on sitten odottamassa joulua. Toki noita Frendejä ei ihan koko porukan voimin voi vielä katsella, mutta jossain vaiheessa sitten.
Myös muutamia muita juttuja on tullut ostettua, mutta niitä en tähän uskalla paljastaa. ;) Joku saaja voi täällä käydä lueskelemassa, niin ei paljastu ennen aikojaan lahjat. ;)
Jokos muut ovat joululahjoja miettineet/ostaneet?

Oikein ihanaa juhannusta ihan jokaiselle piipahtajalle!! <3

4 kommenttia:

  1. Oih, miten ihanan värisiä tekeleitä! <3
    Joululahjoja on kyllä mietitty, vaan ei ostettu. Aika ois alkaa sillä eihän jouluun ole tosiaan enää kuin puol vuotta! :)

    Frendit on kyllä ihan huippusarja! <3 Ehdottomasti oma ikuinen suosikkini! Vielä jonain päivänä minäkin ostan koko sarjan dvd.nä. Uusintoja toki tulee tv.stä, mutta silti tahdon ne aidot dvd.t tuohon kirjahyllyä koristamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minttu!! <3
      Mä oon niin aikaisessa aina näiden lahjojen kanssa, kun haluun tarkkaan aina miettiä, että mitä kellekin vois olla kiva. Mä en halua kauheessa kiireessä äkkiä vaan jotain ostaa/tehdä.

      Oon täysin samaa mieltä!!! :D Frendit on ihan huippu!! Mä oon kans telkasta niitä katellu, mutta kun ei aina pysty samaan aikaan istumaan telkan ääressä, niin dvd on kyllä kiva juttu!! :) Ja mukava sellainen illan piristäjä.

      Poista
  2. Muutamia ahaa-elämyksiä on kaupoissa syntynyt ja sen johdosta muutama lahjanen kotiin eksynyt ;) Ennen juhannusta ostin Tallinnan matkalta pari käsityö-lahjaa :) Mulla on sama juttu - aina pitää olla lahjassa jokin juju, että on ajateltu lahjansaajaa. Sitten mulla on tapana antaa lahjoja, joissa oon pakettiin tai koriin/lahjakassiin, koonnut saman aiheisia tavaroita :) Isä on se perheen kompastuskivi lahjojen kanssa - joka joulu hän toteaa, että mä tiedän mitä täällä on, kun saa kuvakirjan mökkikesästä ;) Ainoa, mitä harrastaa on rakentaminen ja niitä työkaluja on jo murheeksi asti - lukisi edes kirjoja tai jotain vastaavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsityölahjat on kyllä ihania antaa ja saada! :) Tallinnassa on kyllä niin paljon kaikkea kaunista ja kivaa katseltavaa. Meidän päivä meni sataman marketeissa, mutta ei se mitään. Pääasia, että oli hauskaa! :D Lapsetkin jaksoivat tosi hienosti, kun ei tarvinnu kauheen pitkälle kävellä.
      Mä tykkään kans noita antaa, missä oon kasannut saman aiheen juttuja samaan pakettiin ja ne on tuntunut olevan muistakin ihan mieleisiä juttuja. Eli ei ainoastaan oman mieltymyksen mukaan, vaan muutkin tykänneet.
      Kuvakirja kuulostaa kyllä aivan ihanalta!! <3 Täytyykin miettiä sellaista itsekin!! Miehille on muutenkin niin paljon vaikeampi keksiä mitään. Kukaan ei oikein toivokaan mitään... Leffoja ja kirjoja meillä on ostettu tosi paljon miehille lahjaksi. Mutta jos ei kumpaakaan tee, niin eipä sellaisia voi edes miettiä ostavansa... Kirjoja on kyllä helppo antaa sellaisille lahjaksi, jotka tykkää niitä lukea. Yhtenä vuonna me ostettiin isälleni ristikkolehden vuosikerta. Hän tykkäs siitä kyllä kovasti! :)

      Poista