lauantai 10. marraskuuta 2012

Musiikkivideo löytö Youtubesta


Tätä mä oon etsinyt ja nyt sattumalta tän löysin!! :) Muistaako kukaan tätä mainosta? Mä jotain kohtia tästä mainoksesta muistaisin nähneeni. Tää musiikki on niin kaunis! Mulle tuo tämä laulu mieleen lapsuuteni joulut. Kun vuosia tulee enempi, niin huomaan useemmin miettiväni lapsuuden jouluja, tunnelmaa, tuoksuja, makuja. Kun mä saisin muutaman kuvan lapsuuden jouluistani, niin sitten mä teen postauksen siitä. Tämän kuun puolella haaveilen sen tekeväni, mutta katsotaan! :)

Ihanaa lauantaita kaikille!! <3

3 kommenttia:

  1. Mä muistan tän mainoksen. :)

    VastaaPoista
  2. Tää on aika ihana! Mä muistan tosi hyvin tuon, kun tuo tyttö puhaltaa kädestään jotain. :)

    VastaaPoista
  3. Oi, olipa ihana! Tämä täytyy näyttää omille lapsillekin :)

    VastaaPoista