tiistai 9. lokakuuta 2012

Joulufiilistelyä

 Vihdoin sain ihan rauhassa ajan kanssa kurkistaa tätä ihanaa kirjaa!! <3 Aivan ihania uusia ideoita sieltä löytyikin. Kovasti toivon, että saan niitä toteutettuakin. Ainakin lasipurkeista tehdyt kynttiläkipot oli ihanat. Ne on kaikista parhaiten mieleen jäänyt, toki muitakin ihanuuksia!
Tämmöisen piparkakkukuusen löysin jostain joulukirjasta ja piti heti ottaa kuva, ettei idea vaan unohdu. Onhan näitä ollut monessakin paikassa ja joululehdissäkin näitä, mutta piti tallentaa, kun ajattelin, että tästä saadaan kyllä ihana idea jonkun joulupakettiin. Mun mielestä on niin ihanaa antaa ja saada omatekemiä juttuja. Mä muistan muutaman joulun, kun oon saanut kummilapsilta oma tekemiä juttuja. Ovat olleet kyllä niin ihania!

Kovasti olis toiveissa tällä viikolla ehtiä joku päivä Ikeaan asti!! Niin monessa blogissa ollut aivan ihania Ikea löytöjä ja netissäkin niitä oon kurkkinu. Kävinhän mä siellä jo kerran, mutta silloin en ehtinyt sen enempää perehtyä asiaan ja vasta niitä laiteltiin hyllyihin. Ei ihan hirmuista määrää ollut hyllyissä. Onneksi muutaman ihanan joulupaperirullan sain haalittua jo mukaan! ;) Siitä sitten ihan oma postaus, kunhan sinne asti pääsen ja toivon, että mullekin vielä jotain sinne jätettynä.

Ihanaa tiistaita kaikille piipahtajille!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti