perjantai 23. syyskuuta 2016

Joulufiilistelyä





Mä löysin silloin kesällä meidän kesälomareissulta Pandalta noita sydän suklaakonvehteja. <3 Ne on vaan niin suurta mun herkkua!! Sisällä on vadelmamarmeladia, vadelma on niin suurta herkkua melkein missä muodossa vaan. ;)

Kaivoin kätköistä jo vähän kynttilöitä ja tuikkualusia. Niitä oon sitten tässä pimenevinä iltoina poltellut. Se tunnelma on vaan niin ihana!! <3 Nautin ihan tosi paljon, mutta eipä meillä kukaan muukaan vastaan laita, vaikka kynttilöitä polttelenkin. Ja onneksi neitikin kestää, kun vähän kerrallaan laittaa päälle. Pihallekin on ulkolyhtyjä laitettu ja kynttilöitä niissä poltettu. Kyllähän nekin näyttää niin kauniilta. Illalla tykkään istua ikkunan ääressä sohvalla ja vaan ihailla sitä valoa mikä niistä heijastuu. Sisällä hiljaista ja ulkona kaunista. Tunnelmoin ihan reilustikin!! <3

Ikeassa on tullut käytyä jo muutaman kerran hakeamassa kynttilöitä. Oon tässä miettinytkin, että koskahan sinne mahtaa tulla ne uudet paketointitarvikkeet. Niitä kun mä oon monena vuonna ostanut pian sen jälkeen, kun myyntiin tulevat. Jos joku tietty juttu on mikä kolahtaa, niin se on heti ostettava, koska niitä kovinkaan pitkään siellä ole. Kovin äkkiä kauppansa tekevät. Nyt listalla on ainakin kasa joulupapereita. Siellä on monena jouluna ollut todella kauniita. Vaikka viime vuonna muistelisin, että ihan kovinkaan montaa jouluista rullaa en ostanut, koska eivät olleet yhtä kauniita, kun aiempina vuosina. Mutta ostin sitä ruskeaa paperia ja siihen sitten laitoin soodataikinasta tehtyjä enkeleitä pakettikorteiksi. Myös kauniin nauhan kun päälle laittaa, niin kyllähän niistä paketeista saa silläkin tavalla kauniita. Joskus yksinkertainenkin voi olla kaunista. Mitä te muut ootte mieltä niistä Ikean papereista?

Oikein ihanaa syyskuun viimeistä viikonloppua!! <3

6 kommenttia:

  1. Ahaa, sä tykkäät noista suklaista. Hyvä tietää....Kerron joulumuorille. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on ihan parhaita!!! :D Kuulostaa todella hyvältä idealta. Josko toiveita vaikka kuunneltaisiin. ;)

      Poista
  2. Ikean paperit on ihania ja mun mielestä edullisia. Ikealla on yleensä myös kivoja joulujuttuja leipomista varten.
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös kovasti noista Ikean papereista! :) Mutta viime vuonna tosiaan en löytänyt kun ihan muutaman kauniin rullan, päädyin sitten siihen ruskeaan paperiin.
      Niin on, mä oon niitä kans jonkun verrankin ostanut. Viimeisin ostos on se leivinalunen. Oli kyllä niin kätevä pullataikinan kanssa. Ei oo pöytä ihan kauheessa kunnossa ja lähtee hyvin puhtaaksikin.
      Oikein ihanaa viikonloppua myös teille! <3

      Poista
  3. Joo, kyllä kynttilät on vaan niin kivoja...tuli taas viikonloppuna polteltua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne vaan antaa sellaisen ihan oman tunnelmansa! <3 Meillä nuorimmainen halusi laittaa kynttilöitä palamaan kans viikonloppuna ja tokihan me laitettiin ja nautittiin niistä. :)

      Poista