maanantai 10. marraskuuta 2014

Talvisia kuulumisia




Pitihän sitä ensilumesta ottaa kuvia!! <3 Nyt vasta sain postauksen tehtyä.... Mutta kyllä nää lumikuvat on tosi ihania!!
Meillä viikonloppu vaan hujahti... Perjantai-iltana mieheni ja vanhin lähti viettämään aikaa ihan kahdestaan. Pääsivät Helsinkiin hyväntekeväisyys jääkiekko peliin. Vuoden-95 maailmanmestarit Suomi ja Ruotsi pelas vastakkain. Oli kuulemma ollut kiva tapahtuma. Itse kävin juhlistamassa kahden nuorimman kanssa mun enon 80-vuotispäivää. Ja nähtiin sukulaisia. Oli kyllä tosi mukavaa!!
Lauantaina juhlittiin isänpäivää. <3 Käytiin onnittelemassa molempien isejä. Nähtiin myös kummankin sisarukset ja lapset näkivät serkkujaan. Oli ihana päivä!! <3 Illasta vielä vietiin kynttilät mun vaarin ja ukkipapan haudoille. Koko perheen voimin siellä käytiin. Kaunista, ihan niinkun jouluna!! Sanoinkin perheelleni, että ihan jouluinen fiilis tuli hautausmaalla. <3 Kynttilöitä oli useammalla haudalla. Sitten ajeltiin vielä Tampereen keskustan läpi ja saatiin ihailla valoviikkojen valoja. Maassa oli vielä silloin lunta, joten ihana kelikin. <3 Niin ihanat muistot jäi taas isänpäivästä. <3
Tänään mä urakoin oikein kunnolla. Mulla on tapana jättää villasukat, pipot ym. päättelemättä. Joka kerta ison päättelemis urakan jälkeen mä vakaasti päätän, että ikinä ei enään näin... Vaan tänäänkin olin taas sen urakan edessä. ;) Näin hyvin mun päätökset pitää!! :D No, nyt on noin iso kasa päätelty ja ovat valmiit, kahdeksat villasukat, yksi tuubihuivi ja kaksi pipoa. Prässätä vielä täytyy. Mutta se ei ole suuri urakka tähän verrattuna. Vähän on taas joululahjoja valmiina. <3 Ja osa menee joulutorille myyntiin. Pikkuhiljaa siis tässä valmistuu. Nyt puikoilla säärystimet ja yhdet villasukat.
Ensimmäisen joulukalenteriluukun avaamiseen ei ole enään pitkää aikaa. Öitä siihen päivään lasketaan jo kovasti.... ;) Tämän kuun lopussa me vietetään mun tädin luona suvun perinteisiä pikkujouluja. Muutaman viikon päästä siis. Ihan uskomatonta kyllä!! :)
Oikein mukavaa alkanutta viikkoa ihan jokaiselle!! <3

6 kommenttia:

  1. Teillä on ollut kyllä ihana viikonloppu. <3
    Kyllä se lumi vaan toi jouluisen fiiliksen. Minäkin sain sen innoittamana joulukortit kirjoitettua viikonlopun aikana. :)

    ps. Tosi ihanat nuo mun raitasukat. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oli ihana viikonloppu!! <3 Sit taas jaksaa arkea. :)
      Mä oon niin samaa mieltä kans, että lumi toi niin jouluisen fiiliksen. <3 Sitten kun vielä ajeltiin noiden valoviikkkojen valoja ihaillen, niin kyllä niin joulu vaan tuli mieleen. Ihanaa, kun sait joulukortit kirjoitettua!! :) Mä sain kans ne tässä vähän aika sitten. Kun tänä vuonna päätin olla ajoissa. Viime vuonna jäi niin viime tippaan... Nyt ne odottaa tuossa postimerkkejä, osan oon jo antanut eteenpäin!! <3

      Poista
  2. Kiitos samoin! Superihanat puna-valkoraidalliset sukat kasassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! <3 Mä tykästyin kans noihin puna-valkoisiin sukkiin. Mä kyllä niin tykkään raidallisista sukista, että niitä tulee sit tehtyä... ;) Mutta kiva, kun muutkin niistä tykkää!!

      Poista
  3. Hyvää alkanutta viikkoa myös sinne, Mahtavan urakan oletkin tehnyt, huh huh. Ihania villasukkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! :)
      Kyllä sitä aina niin vakaasti päättää päätellä heti sukkansa, mutta ikinä se ei vaan toteudu... ;) Saa nähdä, että oppiiko sitä koskaan!! Mutta nyt ne on ainakin valmiit.

      Poista