tiistai 1. lokakuuta 2013

Vähän koristeita


Nyt oon saanut tavaroita jo niin paljon paikoilleen, että tasotkin rupee olemaan jo ihan siistejä!! :D Vielä muutamia laatikoita pyörii nurkissa, mutta suurin osa kuitenkin jo paikoillaan. Helpottunut on olo sen suhteen!!

Meidän postilaatikosta löytyi viime viikon lopulla nuo ihanat led tuikut!!!! <3 Lämmin kiitos Minttu näistä!!! <3 Niin super ihana ylläri olikin. Meillä kun ei noita oikeita kynttilöitä tänä vuonna päästä poltteleen ollenkaan, niin nämä ajaa kyllä ihan oikeiden kynttilöiden tunnelman (tuoksu vaan puuttuu ;)). Aivan oikealta tulelta ne näytti tuolla mun tuikkukipossani. Valaisi ihanasti mun uuden apteekkarin senkin päällä (tai senkki mulle uusi, ihanat ystävät sen meille lahjoitti). Tänään siihen nostin seuraksi jo kynttelikönkin. ;) Siitä en huomannut kuvaa ottaakaan ollenkaan. Mutta ihania syysillan piristyksiä nämä ovat!!! <3

Mä oon tässä jo muutaman päivän tuskaillut, että kun ei mikään käsityö edisty ollenkaan, eikä edes villasukkia ehdi kutoa. Yhtenä iltana sain sen verran aikaiseksi, että kolme pannunalusta virkkasin ontelokuteesta ja nyt yksi kori tekeillä. Pannunaluset luultavasti menevät joululahjoiksi tai sitten myyntiin. Joulukuun alussa mulla on varattuna joulutori taas. Ihanaa!! <3 Tänä vuonna mun aikani riittää ainoastaan yhteen viikonloppuun käydä markkinoilla. Tämä syksy on tuonut vähän uusia juttuja taas meidän perheeseen, niin ei vaan energiat riitä kaikkeen... Mutta näillä mennään, mitä meille on annettu tähän hetkeen. <3

Mä tässä tänään juuri harmittelinkin, että mun numeron 4 puikotkin on kadonneet tämän muuton myötä jonnekin.. Jos niitä ei huomisen aikana löydy, niin sitten kyllä ei auta muu, kun mennä ostamaan uudet. ;) Ilman sukkapuikkoja mun elämästä ei tuu mitään. :D Jos vaikka sais jo huomenna tai ylihuomenna sukat taas aloiteltua. Niin odotan sitä kyllä!!! Meillä kaksi puolikuntoista lasta, niin eipä sitä oikeen mitään muutakaan ehdi tehdä, niin sukkia pystyy kutomaan, kun he ovat majoittautuneina tuohon sohvalle. Se on niin syksyn merkki se.

Ihanaa alkanutta viikkoa ihan jokaiselle!!! <3

4 kommenttia:

  1. Kiva että tuikut miellytti. :) Pikkuhiljaa voi noita valosarjoja ripotella ympäri taloa tunnelmaa tuomaan. <3
    Paranemisia pikku potilaille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyllä niin ihanat!!! <3 Meillä on iso olkkari, tosin aika monta huonekaluakin siellä on... Mutta nuo nurkat jää niin tosi helposti pimeiksi, niin sinne haluan vähän valoa. Ja kyllähän nuo sähkövalotkin ne kirkastaa.
      Kiitos paljon!! <3 Huomenna jo toinen potilaista pääsee kouluun.

      Poista
  2. Tuo tuikkukippo on kyllä niin ihana!
    Pikaista paranemista teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! <3
      Mä oon kans ite niin tykästynyt siihen ja harmittelin kovasti, että enkö mä sinne mitään saakaan... Mutta onneksi nyt on, mitä laittaa sisälle!! :)

      Poista